Overslaan naar content

Customer Service Medewerker | Parttime 24 uur

  • Amsterdam
Servicekantoor

Functieomschrijving

Vitaminstore is een omni-channel retailer en marktleider in Nederland op het gebied van hoogwaardige vitamines, voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica (clean beauty). We zijn kwaliteitsgedreven, betrokken én al sinds 1998 delen we onze expertise graag door persoonlijk advies van onze deskundige medewerkers. Op ons platform - Vitaminstore.nl - en in onze winkels inspireren we klanten elke dag over - en coachen we klanten elke dag naar - een gezonder leven. Altijd met de gedachte om ook bij te dragen aan een betere planeet. Van natuurlijke ingrediënten tot duurzame verpakkingen. De organisatie kenmerkt zich verder door innovatie, ondernemende spirit en een prettige informele werksfeer.


Wat je gaat doen

Als Customer Service medewerker ben jij het aanspreekpunt voor al onze klanten. Je handelt telefoontjes, e-mails en chat af met als doel om onze klanten op de beste manier te helpen en te adviseren. Je denkt en werkt klantgericht. Klanttevredenheid is voor jou en jouw collega’s de belangrijkste graadmeter. Jullie doen alles voor een tevreden klant. Met jouw servicegerichtheid, inlevingsvermogen en enthousiasme los je moeiteloos problemen op. Daarnaast vind je het interessant om klanten te adviseren over vitamines, hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica. Wij werken met vaste kantoordagen: maandag, dinsdag en donderdag. De woensdag en vrijdag zijn thuiswerkdagen en mag je thuiswerken als je dat wilt.


  • Beantwoorden van alle klantvragen via telefoon, chat en e-mail
  • Adviseren over het gebruik van vitamines, hoogwaardige voedingssupplementen en natuurlijke cosmetica
  • Actieve bijdrage leveren om de klanttevredenheid structureel te vergroten


Hoe ziet een gemiddelde dag eruit op kantoor?

Je dag begint om 8:30u. Nadat je in onze keuken een lekkere kop thee of koffie en eventueel wat supplementen hebt genomen, loop je naar de Customer Service afdeling waar ook de Product Specialisten aan het werk zijn. Je begint met het openen van de programma's waarmee je iedere dag werkt en verwerkt meteen al wat mailtjes die gisterenavond zijn binnengekomen. Je hebt er weer zin in!


Om 9:00u zet je de telefoon aan en ben je helemaal klaar om de vragen van onze klanten te beantwoorden. Complexe vragen over producten of gezondheidsadvies zet je door naar de Product Specialisten die op de chat aan het werk zijn. Zelf ben je al wel trainingen aan het volgen via de VitaminAcademy, maar de complexe adviezen laat je graag over aan je ervaren collega's.


Vervolgens begin je met het verwerken van de zogenaamde backorders, soms zijn er producten langere tijd niet leverbaar en licht je de betreffende klanten daarover in. Je krijgt een telefoontje van een collega van een van onze winkels met een vraag over een online bestelling van een klant. Tevreden sluiten jullie het gesprek af. Fijn, een collega en een klant goed geholpen.


Om 12:30u hebben we een gezamenlijke pauze, gisteren zat je gezellig met collega's in de keuken te lunchen, vandaag kies je ervoor om met een aantal collega's heerlijk te gaan wandelen in het aangrenzend natuurgebied.


Na de pauze neemt je collega de telefoon over en ga je naar het magazijn om de eventuele retourpakketjes te verwerken. Nadat je weer op de afdeling bent ga je weer verder met de mail. Je merkt op dat er vandaag veel dezelfde vragen binnenkomen en licht je teamleider daarover in. Een kleine aanpassing op de site zorgt ervoor dat daar geen vragen meer over binnen komen.


Een collega vraagt of je een chatgesprek wilt overnemen, het betreft een vraag over een bestelling waar jij als Customer Service medewerker veel ervaring mee hebt en binnen no-time en met grote tevredenheid van de klant kan oplossen. De vragen zijn weer divers vandaag: van accountwijzigingen tot aan "waar is mijn pakketje". Met behulp van onze AI-assistent Vicky beschik je over de juiste informatie en kun je de vragen gemakkelijk beantwoorden. 


Aan het einde van de dag is de mailbox nagenoeg leeg en laat je nog wat taken achter in Teams voor je collega's die morgen werken.

Om 17:00u zet je de telefoon uit, het was weer gezellig op kantoor en je hebt lekker gewerkt. Met een tevreden gevoel ga je naar huis.

Vereisten

Wat breng je mee?

  • Je opleidingsniveau is minimaal MBO
  • Je vindt het leuk om andere mensen te helpen en problemen op te lossen
  • Je hebt 1-3 jaar werkervaring bij voorkeur in een vergelijkbare rol
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal uitstekend
  • Je kunt vlot, blind en foutloos typen en je bent het gewend om met veel verschillende computerprogramma’s te werken
  • Je kunt goed multi-tasken, bent flexibel en stressbestendig


Wie ben jij?

  • Een persoon die warmloopt voor ambitieuze doelstellingen
  • Je bent creatief, flexibel en stressbestendig
  • Je hebt affiniteit met gezondheid en gezond leven
  • Optimistisch en een echte teamplayer!
  • No-nonsense, resultaat- en oplossingsgericht
  • Als de klant blij is dan ben jij dat ook😊


Wat wij bieden

  • Een marktconform salaris, passend bij jouw werkervaring
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantietoeslag
  • Een goed pensioen via Pensioenfonds Detailhandel
  • Personeelskorting op al onze producten
  • Aantrekkelijke aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals o.a. een fietsplan, bedrijfsfitness, sta-zit bureau en diverse faciliteiten om jouw gezondheid te bevorderen
  • Een zeer prettige werkomgeving met open en informele sfeer

Ons kantoor is het beste te bereiken met de auto en fiets, met het OV dien je rekening te houden met een wandeling van ongeveer 20 minuten vanaf de dichtstbijzijnde bushalte.


Enthousiast geworden? 

Word je enthousiast van deze vacature en lijkt het je een mooie uitdaging om Vitaminstore met jouw ervaring en competenties te versterken in hun verdere groei? Solliciteer dan met jouw cv en begeleidende motivatiebrief. 

  • Amsterdam
Servicekantoor

of

  • Amsterdam
Servicekantoor